Concurso de microrrelatos de terror

Temos en marcha o I Concurso de Microrrelatos de terror. Con imaxinación, tétrica a poder ser, bo facer e un pouco de inspiración esperamos que nos presentes na biblioteca un breve relato inédito (de 125 palabras como máximo) que se poida encadrar dentro da temática do terror. Ha de comezar dunha das dúas maneiras que che propoñemos: 

- Unha noite de inverno, un viaxeiro chegaba polo outeiro...
- A medianoite, escoitei uns ouveos...

A data límite de entrega é o venres 9 de novembro. Agardamos polo teu terrorífico "textículo" con expectación. 

Déixovos a continuación un microrrelato, de Fermín López Costero, por se vos serve de inspiración:

Los aparecidos
Con frecuencia, pero también cuando menos lo espero, se me aparecen mis padres. Tras el susto inicial, el miedo va dejando paso a un sentimiento de impotencia y de rabia, porque, por más empeño que pongo, nunca consigo comunicarme con ellos. Me gustaría decirles, sobre todo, que los echo mucho de menos, que me cuesta asumir que aquel desgraciado accidente me haya privado de su compañía.
Luego, cuando desaparecen, me quedo durante horas muy triste, abrazado a las flores que amorosamente han depositado sobre mi lápida. 

Comentarios

Entradas populares de este blog

CRISTINA GARCÍA RODERO, fotógrafa de la memoria, la emoción y la identidad

Microrrelatos de terror... con algo de conto galego